تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

قدم به قدم با تبسم در یک سال و یک ماهگی

1393/10/1 12:08
813 بازدید
اشتراک گذاری

تبسم من یک سال و یک ماهه شد.

یک سال و یک ماهگیت مبارک دخترم

در عین حال که خیلی زیبا و قشنگ و با مزه راه میری ولی در عین حال کارهای جدیدی هم انجام میدی که مامان باید چهار چشمی مراقب تو و حرکات تو باشد

 

جدیدا از روروک دوران بچگیت خودت به تنهایی بالا میری و گیر میفتی و شروع می کنی به غر غر کردن و التماس کردن تا نجاتت بدیم

در حال جابه جا کردن اسباب و لوازم خونه تا واسه پیدا کردن یه خودکار ساعتها همه جا را بگردیم

توی خونه ما کارها تقسیم وضایف شده

مرتب کردن با مامان و ریخت و پاش و خرابکاری با تبسم

این اسباب بازی های تبسم جانه که مامان مرتب کرده و تبسم در کمین

1

2......3

به همین سادگی

هر کجا که باشه تا تبلیغ بالا بالا را میشنوه خودش رو به سمت tv می رسونه

به تازگی یاد گرفته از تخت مامان و بابا بالا میره با سرعت و چالاکی فراوان و لامپ بالای تخت رو وشن میکنه و ببا خوشحالی میگه: ب.ب..ق

عاشق دمپایی های مامان

مشغول تلفن صحبت کردن

لوازم آشپز خونه میاری توی سالن

کادو  های مامان فرزانه به مناسبت راه رفتن تبسم خانوم

و کادو های مامان فاطمه

تبسم رو سبد اسباب بازیهاش نشسته

دوست دارم دخترم و عاشق های قششنگ و جدیدت هستم

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان مهدیه
1 دی 93 12:35
ای شیطون و ناقلا خدا حفظش کنه ایشالله
سحر
7 دی 93 12:55
ماشالله به تبسم جون، چه ناز و خواستنی شده. شرمنده که دیر سر زدم، این چند وقت خیلی سرم شلوغ بود. یه خواهشی ازت دارم، تو جشنواره عکس نی نی وبلاگ ممنون میشم به خواهرزاده من رای بدی، کدش 81 هست، کد 81 (هشتاد و یک) رو به 1000891010 بفرستید، ممنونم.