تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

دختر 14 ماهه من

1393/10/28 13:22
558 بازدید
اشتراک گذاری

 

مبارکه

دختره نازم بزرگ و بزرگتر میشه قد می کشه و شیرین زبونتر میشه

حالا دختره نازه من یک سال و دو ماهه میشه

مبارکه خانوم طلای من

 

دخترم 8 تا مروارید توی دهنش داره و غذا ها رو با این 8تا دندون خوب می جوه

شیرین زبون شده حرف میزنه ولی من نمی فهه چی میگه همه میگن: داره زبون باز می کنه

 بهش میگیم چشمات کو؟ چشماشو باز و بسته می کنه

سرت کو؟ سرش رو تکون میده

خلاصه خانومی شده واسه خودش

خدایا هزاران هزاران مرتبه شکر

برای دختری زیبا

برای همسری ایده آل

برای زندگی آرام

برای لحظه های شاد بودن

برای زندگی سراسر شاد

وبرای همه داشته ها و نداشته هایم شکر

وخداوندا سپاس برای همه چیز

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

محمد
29 دی 93 8:54
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
مامان سمانه
1 بهمن 93 21:51
خدایا شکرت مهدیه جونم خوشبخته همیشه ایشالا همین طوری شکر گزارت باشه بوووووووووووووووووووس برا دوست جون جونی خودم
مامان آنیسا
5 بهمن 93 8:25
تقدیم به تبسم عزیزم