تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

شعر

1393/11/25 9:38
1,275 بازدید
اشتراک گذاری
 

به نام خدا

 

برای دخترم تـــــبسم  ني ني شكلك

 

** دختری دارم بهتراز برگ درخت **

بهتر از مهتاب

بوی خوش گیسویش، عطر شب بوهاست

نرم تر ز حریر و دیباست

ابریشم زلفانش

شب پرستاره است

مشکی چشمانش

نوازشگر روح من است

ملودی خنده هایش

***

دخترکم ، شاپرکم

گلبرگ گل یاسم

من بی تو خالی از هر احساسم

سردم، ساکتم، مرده ام !

من نباشم بی تو

من با تو سرمست از عطر یاسم

من با تو پر از احساسم

گرمم ، پرشورم ، زنده ام !

من با تو خوشبختم

با تو ای بهترین هدیه دورانم

میکنم هزاران شکر به درگاه یزدانم ...

**************************************

** دختری دارم بهتر از برگ درخت  **  : ** مادری دارم بهتراز برگ درخت ** (سهراب سپهری)

از سروده های دوست خوبم مامان تارای عزیز

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

محمد
25 بهمن 93 12:41
سلام بروزم با وسایل جدید "آماده سازی کیک، دسر" بروزم. به منم سربزن.
مامان تارا
26 بهمن 93 10:33
اِ اِ اینکه پست منه عنوانش هم که همونه ! این از سروده های خودمه ها زیرش بنویس شاعر: مامان تارا
مامان علی کوچولو
27 بهمن 93 17:36
سلام مامان مهدیه ماشالا دختر نازی داری بااجازت لینکش کردم
مامان علی کوچولو
27 بهمن 93 17:38
سلام مامان مهدیه ماشالا دختره نازی داری با اجازت لینک کردم
دختر آسمونی
19 اسفند 93 13:43
شعر قشنگ بود مامان تارا جان.