تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

تبسم 15 ماهه

1393/11/25 18:35
1,532 بازدید
اشتراک گذاری

با اومدن 27 بهمن دختر گله من 15 ماهه میشه یعنی یک سال و سه ماهه میشه

21.gif totalgifs.com alfabeto-atualizazul gif gif 5.gif totalgifs.com alfabeto-atualizazul gif gif 1.gif     14.gif

مبارک باشه خانم طلای من                                                                 Blumen

پارسال لین موقع فقط سه ماه داشتی چقدر زود گذشت    

 قوربونه قد و بالات قوربون اون چشمات گوشاتم تازه سوراخ کرده بودیم

25.gif

حالا  اندر احوالات یک سال و سه ماهگی تبسم خانم

در فکر یه شیطنت جدید

25.gif

 

تبسم درون سبد مورد علاقش نشسته و خرسش رو بوس میکنه

25.gif

 

حالا هم خرسش رو درون سبدش گذاشته

25.gif

 

رونمایی از لباس خوشگل  تبسم که قراره عید بپوشه مبارکت باشه عزیزم

25.gif

قوربون اون فیگور خوشگلت بشم

25.gif

اینم یه کیک مامان پز بابا پسند به مناسبت 15 ماهگی خانم طلا

این کیک خوشمزه رو از آشپزی های مامانم یاد گرفتم همینجا می تونید طرز پختش رو دریافت کنید

25.gif

تبسم از مبلمان خونه مامان  فرزانه بالا میره

25.gif

حالا هم رفتی و روی میز نشستی . کلی واسه خودت کبف می کنی

25.gif

وقتی بچه ها پا تو کفش بزرگتر ها می کنن

معافیت دختران دوست داشتنی تم های زیبا
 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مــــن
25 بهمن 93 18:53
گوگولی
♥ایدا♥
25 بهمن 93 19:15
چه دختر گلی به منم سربزن اپم
♥ نیکتا ♥
25 بهمن 93 19:33
تبسم جان 15 ماهگی مبارک انشاالله همیشه سلامت باشین راستی خاله جونم به منم سر بزنید خوشحال میشم
✗ دختربهاری✗
25 بهمن 93 20:44
سلام مهدیه جون خوبین مرسی که بهم سرزدین منم لینکتون کردم ببوسین تبسم جونمو
✗ دختربهاری✗
25 بهمن 93 20:47
سلام من لینک خودمو ندیدم شما لینک شدین
✿ مه آ سا✿
26 بهمن 93 3:51
ای جونم نی نی گل شما روز به روز داره ناز تر میشه خدا حفظش کنه عزیزم من آپم لطفا بهم لطف کنید و به وبم سر بزنید و برام نظر بدید برای پست جدیدم
مامانی تبسم
26 بهمن 93 10:12
چه دخمل 15 ماهه شیرینی... چقدر نسبت به سه ماهگیش عوض شده انشاالله همیشه زنده و پاینده باشه لباس عیدش هم خیلی خوشگله به به دلم از این کیک ها خواست
مامان تارا
26 بهمن 93 10:38
سلام مهدیه خانم الان که سربرگ قالبت رو میبینم مشکلی نداره که فکر کنم موفق شدی تعمیرش کنی نه؟ اگه دوست داشتی عکس دخملی رو برام بفرست تا سربرگ برات درست کنم
مينا مامان اميرعلي
26 بهمن 93 12:32
وااااااااااااي چه لباس هاي قشنگي و چه دختر ناز و خوشگلي 15 ماهگيت مبارك قندعسل
فائزه
17 اسفند 93 9:20
اخی.... چقدر کوچولو بوده هرچی بزرگتر میشه خوشگل وخوشگل تر میشه