تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

دختره 16 ماهه بهاری

1393/12/27 15:37
1,902 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام

دوم خونه تکونی

امسال هم خونه خودم رو باید تمیز میکردم هم خونه مامان فاطمه رو به خاطر همین خیلی درگیر بودم

ولی شکر خدا دیگه خونه تکونی ها تمام شد

های  خسته شدیم ها .....سال نو همه مبارک

سال نو پيشاپيش مبارك

http://zibasaz.niniweblog.com/

http://zibasaz.niniweblog.com/

دختر عزیزم! حدود 363 روز از سال 93 را با هم طی کردیم، با هم خندیدیم، با هم گریستیم، با هم بیخوابی کشیدیم، و با هم همراه و هم قدم بودیم... از سختی هایش برابت نمیگویم تا مبادا ناله کرده باشم ولی همینقدر بدان که سخت تر از هرکاری در این عالم بود و صادقانه باید اعتراف کنم که شیرینی اش را زبان قاصر من نمیتواند به خوبی بیان کند که وصف ناپذیر است...

 

 

زیباترین روزهای زندگی ما در این سال هم ورق خورد و تمام زیبایی اش را از چشمان زیبای تو داشت... متشکرم عزیزم...

 

 

خدای مهربانم دلم میخواهد در سال جدید و در روزهایی که پیش رو داریم هیچ استرسی نداشته باشم و تمام وقتم را با کودک زیبارویم بگذرانم بدون هیچ تشویشی ...

 

 

میخواهم او از من راضی باشد همانگونه که من از او راضی هستم...

 

 

میخواهم محکمترین تکیه گاهش باشم . میدانم که او بزرگترین سرمایه زندگی من است...

 

 

خدایا کمکم کن  که همسر و مادر مهربانی باشم، کمکم کن  روزها به بهترین شکل در جریان باشند.... میدانم مثل همیشه محبتت را از جانم دریغ نمیکنی... بگذار باز هم معجزاتت در زندگی ام جاری شوند.

 

 

 

به راستی نمیدانم شکر یک از هزار نعمتهایت را چگونه بگویم! با چه زبانی قدردانی کنم که حق نعمتت را به جا آورده باشم! هیچ به ذهنم نمیرسد فقط میتوانم از اعماق وجودم بگویم:

 

پروردگار مهربانم سپاس

 

 

 

عکس ها و کارهای تبسم جان رو در ادامه مطالب دنبال کنید..............

 

 

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

 

                          

 

امروز  27 اسفند دخمله من 16 ماهه میشه

مبارکت باشه دخملی من

دخمله من حسابی شیطون و بازیگوش شده

غذا درست نمی خوره به زور باید بهش غذا داد

حاضرم همه خونه های دنیا رو تمیز کنم اما به تبسم غذا ندم خیلی بد غذا شده شده

موقع غدا خوردنش با هم دعوا میکنیم و اونم به نشانه اعتراض اتاق رو ترک میکنه و میره به منم میگه بد بد بد هم خندم میگره هم گریه

هنوز متوجه نیستی که عید شده فقط عاشق دد دد هستی تا بهت میگم دد بریم می ری و از کمد لباسات یه لباسی رو انتخاب میکنی و بهم میدی و میگی؟ دد

عاشق چوب شور و برنجک و شکلات و گز هستی نوش جونت عزیزم

از میوه ها هم ها رو خیلی دوست داری

 

تبسم  عاشق ددر هست وقتی که در خونه باز میشه بی درنگ از خونه بیرون میرهخندونک

تبسم  بهش میگم ببعی چی میگه میگه بع بعآرام

تبسم عاشق اینه که روی پا و و بغل بشینهبغل

تبسم  مرتب با دستش تو سرش میزنه همه میگن چون نمیتونه حرف بزنه این کار رو انجام میدهغمگین

تبسم  از صبح که از خواب بیدار میشه تا وقتی میخوابه مرتب راه میره و اصلا علاقه ای به نشستن ندارهراضی

دتبسم  وقتی عکس کودکی رو میبینه میگه نی نی فرشته

تبسم وقتی تشنه میشه اشاره به لیوان میکنه و میگه یی ایی آرام

به تبسم میگم بوس بده محکم صورتش رو میزنه به صورتمبوس

تبسم عاشقه اینه که به همه مخصوصا بابا عباس به به بده حتی غذای خودش رو

وقتی با علی بازی میکنه خیلی مراقب علی هست یه چیزی رو که بر می داره یکی هم به علی میده

بهش میگیم تبسم علی چزوری دست می زنه؟ فوری پشت دستش رو میزنه به هم و ادای علی رو در میاره

کلاغه میگه؟ قار قار

تازه ق رو یاد گرفته و  کلماتی مثل :دوغ  داغه   قار قار  رو می تونه بگه

بهش میگیم سرت کو؟ سرش رو تکون میده

چشات کو؟ چشاش رو باز و بسته میکنه

زبونت کو؟ زبونش رو در میاره

لبات کو؟ لبش رو غنچه میکنه

لپت کو؟ لپش رو می کشه

دسات کو؟ دستاش رو بالا و پایین میبره

پاهات کو؟ پاهاشو تکون میده

تازگی ها هم هر وقت غذا می خوره یکمی از غذاش که میریزه خودش میره و یه دستمال کاغذی میاره و صورتش رو پاک می کنه

تبسم الان 11 تا دندون داره  سه تا آسیاب داره که یکی از آسیاباش کامل جوونه زده مبارکت باشه عزیزه دلم

برای تو دختر عزیزم در سال جدید و در سالهای پیش رو بهترین ها را آرزومندم....

 و با تمام وجود از پروردگارم برایت زیباترین روزهای زندگی بر روی این کره خاکی را خواستارم.....

 

آرزو می کنم که همیشه خوشبخت باشی و زندگی همواره چهره مهربانش را و لبخندهای دلربایش را برای چشمان زیبایت به ارمغان آورد...

 

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مينا مامان اميرعلي
27 اسفند 93 22:46
خانوم كوچولو... ايشالله سالي پر از خير و بركت به همراه خانواده ات داشته باشي
مامان آنیسا
28 اسفند 93 7:12
وای عزیزم جیگر خاله چه عکسای خوشکلی گرفته عزیز دلم عیدت مبارک عیدی پر از سلامتی و تندرستی داشته باشی در کنار خانواده
افق
2 فروردین 94 10:48
از نوروز می آموزیم که هيچ وقت شخصی را نا اميد نكنیم شايد اميد تنها دارايي اش باشد. بهار فاطمی مبارک
مامان امیرعباس وارغوان ( دوقلوها)
2 فروردین 94 14:24
سلام خانمی سال نو مبارک . بوس برای تبسم عزیزم ...