تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

نوروز 1394 با تبسم عزیزم

1394/1/10 8:01
1,861 بازدید
اشتراک گذاری

شعر عید نوروز, اشعار زیبای عید نوروز,

 

گشت گرداگرد مهر تابناک ، ایران زمین /

 

روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین
ای تو یزدان ، ای تو گرداننده ی مهر و سپر /

برترینش کن برایم این زمان و این زمین . . .


سال نو مبارک

 

بله بلاخره عید آمد وقت روبوسی شد و عیدی گرفتن و عیدی دادن و مهمانی رفتن و ......

امسال سال تحویل ساعت 2 صبح بود و تبسم خانم هم بیدار بودند و کلی از بابا عباس مهربون عیدی گرفتن آخه ما سال تحویل خونه بابا عباس بودیم

چهار روزی رو اصفهان بودیم و واسه پنج شنبه راهی گلپایگان شدیم جای همه خالی اونجا هم  خیلی خوش گدشت و دختر من کلی هم عید ی نصیبش شد 

 

عکس های  نوروز 94 تبسم جان در ادامه مطالب

برای دیدن عکسها و عیدی های تبسم جان به

 
 

ادامه مطالب

تبسم در منزل دایی رسول

 

و اما عیدی هایی که نصیب تبسم جان شد

بابا احمد 70 هزار تومان

بابا عباس و مامان فاطمه 15 هزار تومان

+

+

دستشون درد نکنه

دایی رسول

 بابا محمود و مامان فرزانه

50 هزار تومان

+

دستشون درد نکنه

این هم سفره هفت سین خونمون

این هم تبسم خانوم که با این لباس ها منتظره ورود مهمانان خوبمون بود

تبسم و علی کوچولو

مشغول دوچرخه سواری

عکس های بین راه

پارمیس و امیر نوه های عمه خودم

ریحانه کوچولو و تبسم در آغوش بهروز پسر عمه خودم

تبسم و امیر عباس (شخصیت محبوب تبسم)

بر روی کرسی عزیز جون

تبسم در آغوش عزیز جونم

و ما عیدی عزیز جون

تبسم خوشحال از گرفتن عیدی

تبسم و سجاد

تبسم و سجاد مشغول بازی

تبسم و فهیمه جان

این هم عیدی خاله اکرم و فهیم

تبسم و امیر در اتاق امیر

و خاله مریم هم 10 هزار تومان عیدی دادند

دستشون درد نکنه

عمو های خودم هر کدوم 10 هزار تومان عیدی دادند

عمه های خودم هر کدوم 10 هزار تومان عیدی دادند

بابا بزرگ خودم 10 هزار تومان عیدی دادند

از لطف همشون ممنونم

طبیعت زیبای گلپایگان

 

دایی رسول در حال گرفتن عکس از تبسم

تبسم مشغول یاد گرفتن سنگ انداختن در آب

این هم از سفر ما

شاد باشید

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

بانو
10 فروردین 94 10:40
سلام سال نو مبارک ببخشید خیلی دوست دارم برای پسرم تقویم درست کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
مامان مهدیه
11 فروردین 94 23:53
سال نو مبارک . همیشه به سفر .کادوها مبارکت باشه تبسم جون
مامان عطرین
15 فروردین 94 17:29
سلام و سال نو مبارک ببخشید که با تاخیر اومدم اخه سفر بودم مبارک عیدیهاش باشه عزیزم از قول من ببوسش راستی بهت گفته بودم قیافت برام خیلی اشناس؟ بله عزیزم گفته بودی
مامان محدثه
16 فروردین 94 0:59
سال نو شما مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشید همینطور برای شما
کیمیا
16 فروردین 94 12:15
عزیزم مهدیه جون سال نو شما و تبسم جونی مبارک باشههههه سلامت باشی گلم
مامان سيد امير علي
18 فروردین 94 8:48
سال نو مبارك و سال خوبي داشته باشيد ممنونم
مامان زهرا کوچولو
20 فروردین 94 0:12
انشاله سالی خوب برای شما و تبسم جونو بابای تبسم باشه چقدر لذت بردم که می تونید از هوای غیر از شهر هم استفاده کنید شاید باورتون نشه ولی یکی از ارزوهای من اینه یه جای غیر از اصفان یه الونکی چیزی داشتم که هر وقت دلم گرفت و می تونستم به اونجا سفر کنم. ممنونم عزیزم.
مامان آنیسا
20 فروردین 94 18:11
سلام خاله جون روزتون مبارک ایشالا که همیشه سایتون بالا سر تبسم جون باشه
مامان و بابا
21 فروردین 94 1:16
تبسم جونم سال نوت مبارک بوس بوس دختر خوشگل♥♥♥