تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

مادر

1394/1/23 15:23
1,507 بازدید
اشتراک گذاری

 

کارت پستال درخواستی طراحان

کارت پستال درخواستی طراحان

بچه که بودم دلم به گرفتن گوشه چادر مادرم و رفتن به بیرون خوش بود
اکنون بزرگ شده ام مادرم را می خواهم , نه برای گرفتن گوشه چادرش
می خواهمش که با گوشه چادرش اشکهایم را پاک کنم.
نه اینکه دلم خوش شود که می دانم نمی شود !
شاید آرام بگیرد با بوی خوش چادر مادرم

 

مهربانی مادر است
ایثار مادر است
عشق مادر است
زندگی مادر است
رنجر مادر است
غم خوار مادر است
درد مادر است
تنها مادر است
بهترین جمله گیتی مادر است

 

امروز روز مادر بود.دلم میخواد این روز رو به همه ی مامانا مخصوصا مامان خودم که تمام دنیاشو به پام ریخته تبریک بگم مادری که سی  سال مشکلات و دغدغه هامو به دوش کشید و الان یک سال و پنج ماهه داره پابه پای مادر بودن من میاد و همراهیم میکنه...مادری که مادر دخترم هم شده .با من شبا بیداری میکشه شیطنت های دخترمو با صبوری تحمل میکنه و مثل یه کوهه.یه کوه که پشت همه ی اعضای خانوادشه....چشمک

چقدر خوشبختم که تو رو دارم .تو رو که شبیه هیچ کس نیستی.تو یه موجود عجیبی که خستگی ناپذیره.صبوره.مهربونه و بی منت همه ی دنیاشو به بچه هاش میبخشه.....کاش مثل تو باشم اما من نمیتونمبوس

روزت مبارک مامان خوبم

 

 


*

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

♥ایدا♥
24 فروردین 94 13:34
روز مادر مبارک خوش حال میشم به من سربزندی اپم
ĸoѕαr
28 فروردین 94 14:19
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی