تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

سونوی هفته 35

1392/7/29 17:55
612 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

امروز به همراه همسرم رفتیم واسه سونو گرافی که دکترم واسم نوشته بود.ساعتای 5 بود که از خونه زدیم بیرون وقتی رسیدیم دیدم وای که چقدر شلوغه.نوبتمون ساعت 7 به بعد میشد. با همسرم پیاده روی کردم.با هم آب هویج خوردیم تا شد ساعت 7  آماده شدم واسه سونو گرافی. ایندفعه نزاشتند همسرمم بیاد و تبسم رو ببینه.کلی بهم بر خورد وقتی روی تخت دراز کشیدم یه مانیتور هم واسه من گزاشته بودن و من تمام حرکات نی نی رو میدیم. خانم دکتر شروع کرد به اندازه گیری بعد گفت بچه چرخیده و سرش تو لگنه.وزنشم 2300.نمی دونم چرا ناراحت شدم چون توقع داشتم وزنش بیشتر باشه.با ناراحتی رفتم پیشه همسرم.  داشت اشکم در میومد.همسرم  گفت باید خدارا شکرکنی که بچه سالمه وزن که مهم نیست.خداراشکر . ریزه تر باشه راحت تر هم زایمان میکنی. دیدم  راست میگه خدارا شکر کردم که بچم صحیح و سالمه.خدایا شکرت

دختر گلم باز هم کنار مامان باش و به موقع به دنیا بیا هر چی بیشتر اون تو بمونی تپل مپل تر میشی می بوسمت و واسه دیدنت بیقرارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدمهدی
30 مهر 92 17:22
امیدوارم به خوبی دوران بارداریت تموم بشه وبه بهترین ثانیه عمریک زن برسی زمانی که برای اولین بارکوچولوت روبغل میکنی