تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

تبسم

1394/1/27 9:50
1,678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

امروز 27 فروردین تبسم جان یک سال و پنج ماهه میشه

ماهگیت مبارک ناز دونه خانوم

مبارک و مبارکه
゜*シンプル/かわいい*゜ のデコメ絵文字مبارک عزیزم゜*シンプル/かわいい*゜ のデコメ絵文字

ای قبله گاه عشق من...

 

ای نازنین ترینم...

 

بی توزیستن برای من ممکن نیست...

 

کاش میتوانستم ازچشمهای توسیراب شوم...

 

ای خورشید سرزمین عاشقی من...

 

دلبندم

 

دوستت دارم برای همیشه

 

دخمله من دیگه واسه خودش خانوم شده حرف میزنه ولی فقط یه بار تکرار میکنه

تلفن یا موبایل رو بر می د اره و با دوست فرضی خودش کلی حرف میزنه بلند بلند و می خنده و گاهی هم عصبانی میشه .....

تبسم وقتی کاره بدی می کنه میزنه روی دستش و میگه: آخ آخ آخ

کم کم دارم بهش عادت بدم که جیشش رو بگه؟ البته خیلی کاره سختیه ولی تا حدودی موفق بودم مرتب سرپاش میکنم بازش می زارم تا یاد بگیره

دیروز داشتم لباساشو در میاوردم فهمیده که بابا احمدش اومده بدو بدو ... بدون لباس به سمت بابا دویده و گفت بابا بابا بابا اومد

نمی دونید چه لذتی داشت کلی من و باباش قوربون صدقش رفتیم خیلی شیرین بود

دختر کوچولوی ما خیلی حرف نمیزنه ولی با گفتن این جمله من و باباش کلی ذوق زدیم

این روزا بزرگ شدنت و   خیلی حس  میکنم......

 

خیلی دلم میخواد لحظه به لحظه کودکیتو ثبت کنم و به خاطر بسپارم ولی حیف که  نه وقتشو دارم و  نه  مموری که ظرفیتشو داشته باشه  ....

 

  یه وقتایی که وقت بیکار پیدا میکنم میشنمو زل میزنم به بازی کردنت  .... به حرف زدنات با عروسکات که حرفای منو واسشون تکرار میکنی  ... به ذوق کردنت و  خندیدنات از ته دل ... حرف زدنت با تلفن که ادای من  و بابایی رو در میاری ...

  غرق لذت میشم از این دوران پاک و بی آلایش کودکی ....

 

  آسوده خاطر و بدون هیچ دغدغه که فقط قصدت  لذت بردن از زندگیه  ....

 

 

یه وقتایی  هم می بینم که با کنجکاوی بچه گانت   سعی میکنی  تقلید کنی کارای ما بزرکترا رو ...

 

میخوای که زود بزرگ بشی و وارد دنیای ما بزرگترا بشی .....

 

ولی دلبندم هیچ دنیایی به قشنگی دنیای بی آلایش کودکی نیست من هیچ اصراری به زود بزرگ شدنت ندارم   و تا اونجایی که بتونم سعی میکنم تا بیشترین لذتو از این دوارنت ببری  ......بوس

 

خدایا ممنونم ....  خیلی ممنونم از اینکه منو قابل دونستی تا بتونم  تجربه کنم  حس شیرین و وصف نشدنی مادر شدنو محبت

 

واسه دخمل هم کلی کتاب و اسباب بازی های هوشی خریدیم

باهم بقیه را در ادامه مطالب ببینیم

http://s5.picofile.com/file/8114424168/img_1352356832_881.gif

 

 

 

دو عدد خط کش ژله ای

این هم یه سی دی با سه تا کتاب در مورد صدای حیوانات که تبسم خیلی دوست داره

حلقه هوش اردکی

یه لباس خوشگل

ویه بازی فکری که با اجسام مختلف آشنا میشه

اینا رو از کانون فکری پرورشی کودکان در تالار فرشچیان خریدیم

اینم چند تا عکس از تالار فرشچیان

تبسم در حال فرار کردن از دست بابا احمدش

 

بعد هم تبسم جان رو بردیم پارک

اینم تبسم خانوم با عروسک بچه مردم

اینم چند تا عکس از تبسم جان توی باغ

تبسم و مهدیا توی باغ در روز 12 بدر

اینم از محوطه باغ قشنگمون که بابا احمد عزیز با کمک باباجان محمود نازنین درستش کردن

بابا محمود مشغول آبیاری

تبسم عاشق باغ هست مخصوصا آب بازی 

جاتون خالی 20 فروردین ماه دایی رسول و عمه زهرا بابا جان ها و مامان جان ها رفتیم توی باغ به صرف شیرینی و اسنک خیلی خوش گذشت

Colorful avatar 056

همیشه شاد باشید

 

 

پسندها (8)

نظرات (4)

ĸoѕαr
29 فروردین 94 18:18
سلام خاله جونم لینک شدید خوشحال میشم منو لینک کنید.
مامان مهدیه
30 فروردین 94 23:47
عکسها عالی بود دوستم
نیکتا
1 اردیبهشت 94 15:16
_______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) سلام ...وبتون خیلی عالیه راستی به منم سر بزنید اگر با تبادل لینک موافقید ، حتمـــــــــــــــــــــــا خبر بدید تا لینکتون کنم
♥ایدا♥
5 اردیبهشت 94 16:50
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام ماشالله دختره نازی دارید اگر با لینک کردن موافقید خبرم کنید من اپم خوش حال میشم سری بزنید