تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

روز پدر

1394/2/13 13:26
2,029 بازدید
اشتراک گذاری

روز پدر

دخـــــتر که باشی میدونی

 اولین عشق زندگیت پــــــــــدرته...

دخـــــتر که باشی میدونی

محکم ترین پناهگاه دنیا آغوش گرم پــــــــــدرته....

دخـــــتر که باشی میدونی

مردانه ترین دستی که میتونی

تو دستات بگیری و بعدش دیگه از هیچی نترسی

دستای مهربون و گرم پــــــــــدرته....

دخـــــتر که باشی میدونی

همه دنیا پــــــــــدرته...

دخـــــتر که باشی میدونی

هر جای دنیا که باشی ،

 چه کنارت باشه یا نباشه قویترین فرشته نگهبان زندگیت

پــــــــــدرته.....

 

روز پدر واسه پدر خودم و پدر شوهرم دمپایی چرم راحتی مردانه خریدیم

مبارکشون باشه و به سلامتی بپوشن

روز جمعه قرض الحسنه بود به میزبانی دخترعمه شوهرم چون خونشون  کوچیک بود توی باغ ما انداختن جاتون خالی جمعه ظهر باغ بودیم.  هوای گرم و یه استخر پر از آب همه رو وسوسه واسه آب بازی میکرد مخصوصا بچه ها رو .....دختر کوچولوی منم با دیدن بچه ها توی استخر به وجد آمده بود و بره آب بازی کنه .... منم از خدا خواسته دست هاشو گرفتم و نشوندمش لب استخر و پاهاش توی آب بود .... نمی دونید که چه کیفی می کرد  می خندید از ته ته دلش ....... این بچه ها هستن که واقعا می خندن  اونم از ته دلشون..............

خدا کمکمون کنه تا با صبوری با بچه ها مون بازی کنیم باهاشون بچه گی کنیم دل به دلشون بزاریم حوصله شیطونی هاشون رو داشته باشیم

به این میگن خنده از ته دل..........

چون من خودم از تبسم عکس میگرفتم و هم میزاشتمش لب استخر تا آب بازی کنه نتونستم از آب بازی لب استخر عکس بگیرم

اینم مینی استخر دختره من

اینم تبسم خانوم فردا بعد از باغ که رفتن حمام و آمدن بیروم . و تن پوش به تن

اینم یه تیپ خوشگل از تبسم جان

تبسم در حال خوردن عروسک جدیدش  که بابا احمد واسش خریده

اینم عروسک جدید

 تبسم در پارک بوستان سعدی

اینم غروب زاینده رود زیبا

همیشه شاد باشی گل مامان

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان پرنیا
16 اردیبهشت 94 17:05
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان مهدیه
19 اردیبهشت 94 11:36
اااای جونم چه خنده شیرینی
مامان آنیسا
23 اردیبهشت 94 10:39
به به چه باغ با صفایی همیشه خوش باشید وخندون عزیزم من که وقتی آنیسا رو باغ میبرم یه چمدونم لباس با خودم میبرم بسکه به آب علاقه داره
نیکتا
25 اردیبهشت 94 16:39
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ خوشحال میشم به من سر بزنید ، آپ شـــــــدم
نیکتا
4 خرداد 94 16:09
سلام من در جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم ....خوشحال میشم عدد 75 را به سامانه 1000891010 برای رأی دادن به من پیامک کنید اگر دوست دارید به وبم بیاید تا عکسمو ببینید . به کمک شما احتیاج دارم.
مامان آرشیدا
31 خرداد 94 10:31
مهدیه جون ببخش باز نت من بازی دراورده بود یه مدت لینک دوستام رو باز نمیکرد نتونستم بیام پیشتون،چقدر ماشااله تبسم جونی خانم و خوشگلتر شده