تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

دندانهای نیش

1394/3/30 8:43
2,186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم

توی پست قبل نوشتم که می خوام تبسم رو از پوشک بگیرم  و همین کارم کردم

خداررا شکر  توی این کار موفق شدم

 

 

 

 

 

خوب روزای اول  متوجه نبود هنوز فرق پوشک داشتن و نداشتن رو نمی دونست منم فرش های سالن و آشپزخانه رو جمع کردم و یه هفته توی خونه بودم واسه این کار

دلم می خواست خودش بفهمه وقتی جیش میکنه چه اتفاقی می افته خودش جیش خودش رو ببینه و منم بدون اینکه دعواش کنم واسش توضیح می دادم که این چی هست

بچه ها خیلی با هوش هستن زود می فهمند  خدا راشکر تبسم خیلی زود متوجه شد که اگه جیش داره باید بره توی حمام

بچم خودش شلوارش رو در میورد و می رفت توی حمام

بزرگترین حسن تبسم این بود که توی خواب جیش نمی کرد و و قتی صبح از  خواب پا می شود کامل جیش میکرد

همه چیز عالی بود  البته یه وقت هایی از دست بچم در می رفت و سرگرم بازی یهو هم جیش می کرد  که اینم عادی بود ومن انتظارش رو داشتم

خداراشکر غذا خوردنش بهتر شده بود که دندانهای نیش دخملی بیرون زدن و باعث خوشحالی من و با با احمد شدن ولی همراه با دندان های نیش تبسم اسهال و استفراغ گرفت یه روزه کامل بالا می آورد یه روزه کامل هم اسهال

بچم کلی لاغر شدهر چی توی این یک ماه  با زوره شربت اشتها اور خوب شده بود با این اسهال و استفراغ لاغر شد

خدا راشکر زود خوب شد  الانم به غیر از شیرم چیزی نمی خوره

در آمدن هر چهارتا نیش همزمان مصادف شد با 19 ماهگی گل دختر

من که همش مشغول عکس گرفتن از تبسم بودم توی این یک ماه اصلا وقت نکردم از دختر قشنگم  عکس بگیرم به خاطره همین عکس نداشتم

 

راستی کلی هم کادو و لباسهای رنگارنگ واسه تبسم جانم خردیدیم تا تشویق بشه و جبشش رو بگه و خیلی هم تاثیر داشت قول دده رو میدادیم و عمل میکردیم پارک شهر بازی می بردیش شاید به خاطره زیاد بیرون رفتن بچم مریض شد چون دکترش می گفت تماس با فرد مبتلا با بیماری بوده و ودستش رو توی دهنش کرده و مریض شده بزرگهای فامیل هم می گفتن به خاطره دندونهاشه

 

دخترم چند تا کمه یاد گرفته

به بابا عباس ( بابای خودم)میگه  :   آبا

به بابا محمود میگه  :   مَمود

به زندایی میگه: نَ ن دای

 

کلی شیرین زبون شده دخمله قشنگم

اینم عکسای آب بازی کردن دختر کوچولوی من

 با این ترفند تبسم رو توی حمام نگه می داشتم و هم اینکه یاد بگیره کجا باید جیش کنه

 

شاد باشی دختره گلم

 

 
پسندها (3)

نظرات (3)

مامان آرشیدا
31 خرداد 94 10:26
خدا رو شکر مهدیه جونمنم تازه خلاص شدم از پوشک آرشیدا آخه من شاغلم اصلا وقت نمیکردم آموزشش بدم ،خلاصه دو روز مرخصی گرفتم و پروژه رو انجام دادم
bedas
5 تیر 94 10:53
سلام بیا با تبلت دو سیم کارته آشنا شو قیمتش کمتر از سیصد هزار تومنه امکان پرداخت جلوی درب منزل هم برا شما هست به امید موفقیت روزافزون
سمانه مامان وانیا
7 تیر 94 1:04
سلام عزیزدلم خوبید شما. الهی همیشه شاد و خرم باشید خانومی. تبسم گلی حالش خوبه. زنده باشه ان شاله. راستش بلاگفا و خرابی اشو مشکلاتش دردسر ساز شد واسه ما. وبلاگ دخترکم حذف شد و تموم خاطراتمون از بین رفت دیگه نتونشتم بهش اطمینان کنم کوچ کردیم و اومدید همشایه شدیم. ما هم اومدیم نی نی وبلاگ. خوشحال میشیم اینجا هم همراهمون باشید.