تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

تولد کفشدوزکی

1394/9/14 10:20
1,541 بازدید
اشتراک گذاری

بله تولد دو سالگی تبسم عزیزم شد  منم آماده برای برگزاری تولد و تقریبا خودم همه کارها رو انجام دادم و همسرم هیچ کمکی بهم نکرد. مامان مهربونم صبح زود اومد کنارم تا تبسم رو نگه داره تا من به کارهام برسم . ممنون مامان مهربونم.

امسال مامان و بابای خودم روز 27 آبان روز تولد تبسم می رفتن کربلا به خاطره همینم من روز 5شنبه 21 آبان تولد تبسم رو گرفت .امسال تصمیم گرفتم خودم کیک تواد تبسم رو درست کنم . پس با هم تلاشها و زحمات مامان رو ببینید

اینم عکس های آتلیه ای تبسم جان

 

niniweblog.com

نقویم با عکس تبسم که خودم طراحی کردم

niniweblog.com

حالا تزیینات جشن که خودم درست کرده بودم با تم کفشدوزکی

niniweblog.com

پذیرایی هم پاپ کرن - برنجک و گندمک - چایی و میوه

niniweblog.com

و اما کیک تولد  مامان پز

niniweblog.com

اینم پرنسس کوچیک خونه ما با بالهای قرمز

niniweblog.com

واسه اینکه تبسم تا آخر توی عکس باشه و خوش اخلاق باشه مجبور شدیم تا آخر شمع ها روشن باشن تبسم فوت می کرد و ما دوباره روشن می کردیم

بابا محمود ومامان فرزانه  لطف کردن و یه پالتو و بلوز شیک

niniweblog.com

بابا  عباس چکمه و مامان فاطمه هم یه عروسک که هم گریه میکنه و مای بیبی میشه

niniweblog.com

 

عمه زهرا هم بلوز و گل سر زیبا

niniweblog.com

دایی رسول غایب بزرگ تولد بود خودش نبود ولی زندایی جاشو پر کرده بود

وسایل پزشکی و یه پازل زیبا

از کادو های ما کسی عکس نگرفته بود

من وبابا احمد هم یه جفت النگو که قابل تبسم خانوم رو نداشت

 

 

niniweblog.com

و اما تدارکات شام

ژله سه بعدی ژله گل رز سیب

niniweblog.com

دسر کارامل

niniweblog.com

سالاد توپی

niniweblog.com

غذا هم خورشت قورمه سبزی با برنج قالبی و کیک ژامبون

niniweblog.com

امیدوارم دختره عزیزم همیشه شاد باشی به امید گرفتن جشن های بزرگتر در زندگیت

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (11)

عمه زهرا
14 آذر 94 19:52
تولدت مبارک عزیزم
مامان فاطمه
14 آذر 94 19:52
تولدت مبارک فرشته کوچولو
دایی رسول
14 آذر 94 19:53
الهی هزار ساله بشی دایی جون
بابا
14 آذر 94 19:53
دختره قشنگم تولدت مبارک بابا احمدت
مامان آینده
15 آذر 94 13:08
سلام مامانی. تولد گل دختر باز هم مبارک.جشن قشنگی بود. ممنونم مهمون وبم شدین. مامانی من هنوز نرفتم سر خونه و زندگیم هنوز نی نی ندارم
مامان آینده
17 آذر 94 20:19
سلام مامان مهدیه ی عزیز مامانی میشه به منم بگین تقویمو چطوری طراحی کردین؟ سایت خاصی رفتین؟
عمه فروغ
21 آذر 94 12:17
سلام 2 ساله شدن گل دخترتون رو بهتون تبریک میگم ان شاا.. که 2000 ساله بشی تبسم خانومبه به چه تولد قشنگ و خوشمزه ایدست مامان خانوم درد نکنه هدیه هات مبارک باشه تبسم عزیزم به امید موفقیتت در تمام مراحل زندگیتفرداهایی زیبا رو برات آرزومندم
مامان آینده
21 آذر 94 20:51
پیداش نمیکنم مامانی
مامان آینده
21 آذر 94 20:51
یافتم.ممنون
مامان حلما
11 دی 94 4:31
سلام تولدت مبارککککککک 2سالگیت مبارک عزیزم
مامانی گیتا جون
13 دی 94 10:44
تبسم خانم تولدت مبارک و لبات همیشه پر تبسم