تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

جشنواره

1394/10/21 15:50
866 بازدید
اشتراک گذاری

تبسم  من عزیز دلم  ، چند روز پیش تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردیم و قرار شد با هم بریم یک جای دیدنی را پیدا کنیم و از اونجا با لوگوی نی نی وبلاگ یک عکس بگیریم و بفرستیم بره تو جشنواره .

موضوع عکس این بود که باید هر یک از شرکت کنندگان...توی یکی از مناطق تاریخی،مذهبی، فرهنگی و گردشگریه شهرش در حالی که لگوی پرینت گرفته ی سایت دستشه عکس میگرفت و می فرستاد برای مسابقه.

من وشما و بابا احمد رفتیم پل مارنان  در تاریخ 5 دی ماه و چند تا عکس گرفتیم باز هم می تونستیم عکس بگیریم ولی هوا خیلی الوده بود و شما سرفه می کردی ماهم خیلی زود اومدیم خونه

عکس های گرفته شده

و در نهایت این عکس رو واسه مسابقه فرستادیم

و خوشبختانه مورد تایید هیات داوران  شد

 و منم بلافاصله به خانواده و دوستان و اقوام خبر دادم تا عدد 18 رو پیامک بزنن واز طریق لاین و تلگرام و شبکه های مجازی شروع به رای جمع کردن شدم و در نهایت  در تاریخ 17 دی ماه مهلت تمام شد و ما تونستیم بین 61 نفر شرکت کننده نفر دهم بشیم با 250  رای کسب شده.

جا داره از همسرم و مامان مهربانم و داداشم کمال تشکر را داشته باشم که خیلی به من کمک کردن

خیلی دوست داشتم بیشتر رای جمع کنم ولی خوشحالم که تونستم بین ده نفر اول بشم.

 

اینم جوایز این جشنواره

 

جا داره اینجا از همه کسانیکه تو این رای گیری به ما کمک کرده بودند  ،  از فامیلها و دوستان و آشنایان و کسانیکه حتی ما نمی شناسیمشون تشکر و قدردانی می کنیم و بابت همه رای هایی که به ما اختصاص دادین و با 250 رای به مقام دهم این جشنواره هدایت کردین بسیار سپاسگذاریم .

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

fatemeh10
1 اسفند 94 12:58
سلام ممنون از حضور گرم و صمیمی تون وبلاگ بسیار زیبایی دارید موفق باشید خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم اگه موافقی خبرم کنید ممنون میشم