تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

26ماهگی تبسم جان

1394/11/1 19:23
1,152 بازدید
اشتراک گذاری

26 ماهگیت مبارک

از وقتی تبسم وارد دو سالگی شده دیگه فرصت نکردم واسش ماهگرد بگیرم

منم 27 دی ماه رو غنیمت شمردم هم تولد امام حسن عسگری بود هم روز تولد تبسم

منم یه کیک خوشمزه درست کردم و تزیینش کردم و یه جشن کوچولو واسه تبسم کوچولو

گرفتم .تبسم عاشقه کیک و فوت کردن شمعهای روی کیکه

به زبونه خودش میگه: مامام من کیک کیک

تبسم عزیزم بزرگ شدنت مبارک

26ماهگیت مبارک

 

اینم عکسهای تبسم جان

تبسم

تبسم

تبسم

این عکس رو خوده تبسم از کیکش گرفته

تبسم

تبسم

تبسم

تبسم

تبسم

تبسم

تبسم

تبسم

تبسم

دختره نازنینم عاشقتم

عاشقه خندیدنهایت

تعجب کردن هایت

خندیدن هایت

کارهای بچه گانه ات

دوستت دارم

 

 

 چه زیباست بر سپیده و سیاه

 روزگار لبخند زدن حتی

 اگر پرهایت بسته باشد

 به آسمان بنگر قطره  قطره

 لبخند حمایت می بارد

 فاصله ما تا خدا به اندازه ی

 باورِ یک لبخند است

 روز و روزگارتون مملو از شادی و آرامش

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (13)

farsaniha.ir
2 بهمن 94 9:49
میکس و مونتاژ عکس کودک شما کاملا رایگان با سلام سایت فارسانی ها ضمن بهترین آرزوها برای شما و فرزند دلبندتان به عرض می رساند نظر به تکریم از کاربران سایت فارسانی ها ، گرافیست های سایت برای مدت محدودی عکس فرزندان کاربران محترم سایت را به صورت رایگان میکس و مونتاژ و با بهترین کیفیت برای چاپ در اختیار ایشان قرار می دهند .در صورت تمایل به استفاده از این خدمت به سایت فارسانی ها مراجعه و درخواست خود را ارسال نمایید. www.farsaniha.ir
باران بلوریان
4 بهمن 94 8:10
عزیزم انشاا... همیشه خوش باشی... سالم باشی و بخندی...
باران بلوریان
4 بهمن 94 8:10
سلام میشه به من رأی بدید... آخه من خیلی نانازم.. برید به این آدرس و لایکم کنید و نظر بذارید و عکس خوشگلمو ببینید... خیلی دوستتون دارم.. http://zendegionline.ir/photos_gallery/mosabeghe_aks_koodak/230693#
نويسنده : مامان كژال
5 بهمن 94 10:26
سلام عزیزم در مورد مسابقه و جایزش پرسیده بودی ، نه هنوز هیچ خبری ندادند قرار شده بود که از طرف آتلیه نفس تماس گرفته بشه . و ما هم هنوز منتظر تماسیم .
مامان زهره
17 بهمن 94 14:26
سلام عزیزم بیست و شش ماهگی تبسم کوچولوی ناز مبارک چه کیک خوشکلی فکر کنم خیلی هم خوشمزه بوده. نوش جونتون خودتون درستش کردین؟ معلومه که هنرمندی و معلومه که تبسم جون هم هنرمنده چون توی این سن عکس و بدون اینکه دست بلرزه گرفته عالیه خیلی خوشحال شدم از آشناییتون دلم میخواد باهم دوست باشیم. اگر شما هم دوست داشتیدو با تبادل لینک موافق بودید خبرم بدید. عزیزم. راستی به وبلاگ محمدصدرای عزیزم هم سر بزنید تولدشه
مامان آنیسا
19 بهمن 94 9:54
عزیز خاله 26 ماهگیت مبارک ماشالا چقدر خانوم و ناز شدی عزیزم
fatemeh10
1 اسفند 94 12:59
به به تولد تبسم خانم گل مبارک باشه
fatemeh10
1 اسفند 94 14:02
آپم خوشحال میشم سر بزنید
fatemeh10
13 اسفند 94 10:38
سلام ممنون از حضور گرم و صمیمیت تون خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم اگه موافقی خبرم کنید ممنون میشم
fatemeh10
15 اسفند 94 9:55
سلام ممنون از لطفتون من شما رو لینک کردم بی زحمت شما هم منو لینک کنید ممنونم میشم باعنوان وبم(وبلاگی برای پوریا پور سرخ)
fatemeh10
17 اسفند 94 9:27
سلام ممنون از حضور همیشگی ایتون خوشحالم میکنید خدا دختر کوچولو تونو براتون نگه داره
fatemeh10
19 اسفند 94 21:06
سلام خیلی ممنونم از نظرات زیباتون ببخشید مثل شما نمیتونم زیاد نظر بذارم ولی بازم ممنون
fatemeh10
22 اسفند 94 12:29
سلام مهدیه خانم ممنون از کامنتای بسیار زیبا تون خیلی لطف کردید راستش ایام عید اگه خدا بخواد میرم مسافرت دسترسی به نت ندارم ولی اگه شد چشم حتما خبر میدم ولی یه برنامه دارن برای عید به نام نشان مهربانی وسریال بیمار استاندارد که هر دو رو زمانشو نمیدونم