تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

دو سال و شش ماهگی

1395/2/23 9:13
901 بازدید
اشتراک گذاری

دختره خوشگلمون دو سال و شش ماهش شد و من و بابا احمد واسش به قول خودش موتور خریدیم

بزرگ شدنت مبارک گل دخترم.....

دخترمون دیگه واسه خودش خانومی شده تقریبا زبونش باز باز شده و جملاتی رو که ما می گیم رو از ما تقلید می کنه..مثلا چند روز پیش بهش گفتم : کچلم کردی  .... اونم با لحن بچه گانش گفت: کچلم کردی..... از اوج عصبانیت شروع کردم به خندیدن و بوس کردن دختر کوچولوم.....

تقریبا دیگه رنگهارو یاد گرفته رنگهایی مثل: قرمز- سبز- زرد- آبی  و مشکی

چند وقت پیش هم رفتیم فزشچیان و واسش بازی های فکری خریدیم که یکی از این بازی های فکری در مورد رنگها بود 

بازم سالروز یک سال و شش ماهگیت مبارک گل دخترم...اینم چند تا عکس از این روز بزرگ

 

اینم لباس عیدی که من و بابا احمد واسه گل دختر خریدیم

اینم کیک توت فرنگی که مامان مهدیه درستش کرد

اینم موتور تبسم خانوم

رنگ و مدل موتورش رو خودش انتخاب کرد و تا اومدیم بخریم و آقای فروشنده موتور رو سز هم کنه به هر کی که رد می شود میگفت: این موتوره منم ها.....

اینم به عکس متفرقه که دلم نیومد نزارمش

بازم مبارکت باشه خانومی 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

کیمیا
1 خرداد 95 10:21
مبارکت باشه تبسم جون