تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

دنیای دو سال و شش ماهگی

1395/3/24 16:06
921 بازدید
اشتراک گذاری

دختره قشنگم دیگه یاد گرفته شعر بخونه شعر یه توپ دارم قلقلیه

اینجوری می خومه:

یه توپ دارم گلگلیه

سرخ و آبیه

می زنم زمین هوا میره

نمی دونی تا تجا می ره

من این نداشتم

مخشامو خوب نوشتم

بابا عیدی داد

یه توپ گلگلی داد....

بعضی کلمات رو اصلا یه چیزه دیگه میگی مثل:

قاشق رو میگی آق شق

دمپایی رو میگی: مِنه مِنه

هواپیما رو میگی: آما میما

بقیه کلمات رو تقریبا درست میگی ..تازگی ها هم فامیلت رو خوشگل تلفظ می کنی ....

وقتی مامانی عینک میزنه و کتاب می خونه مبری و عینک رو ا ز صورت مامانی بر میداری و به چشمات میزنی و کتاب می خونی منم وقتی دیدم که دوست داری عیتک بزنی عینک دودی خودت رو بهت دادم و باهاش حسابی سرگرم بودی

خیلی بهت میومد عزیزم

چون ماه مبارک امده و منم روزه میگیرم و هوا هم خیلی گرم شده کمتر بیرون میبرمت و بیشتر خودم توی خونه باهای بازی می کنم بازی هایی مثل: خاله بازی عروس بازی خیلی دوست داری عروس باشی یه پارچه سفید روی مبل ها رو می اندازی روی سرت و می گی من عروسم؟وو...... تو دوماد ...... و با هم کلی می رقصیم...

هاپو بازی هم که دیگه خیلی دوست داری

توپ بازی لو گو بازی بازی با عروسک های توی کمدت.......

دومینو رو هم خیلی دویت داری مامان بچینه و تبسم خراب کنه

با موبایلت هم با دوست خیالی خودت ساعتها مشغولی و باهاش حرف میزنی نصیحتش می کنی و یه وقتهایی با هم قرار میزارید و میرید بیرون

یه روز صندلی های توی آشپز خونه رو آوردم و گذاشتم وسط سالن ساعتها با هاش مشغول بودی

با موتورت هم حسابی بازی می کنی و به منم میگی گه هل بدمت خودت یاد گرفتی با این موتوره جدیدت پا بزنی

یه روزم یه قیچی کوچولو بهت دادم با یه کاغذ . بهت یاد دادم که کاغذ رو با کمک قیچی پاره کنی

جدیدا با خوشحالی میایی پیشم و میگی مامان بیا عکس بگیریم و الکی از من وخودت با دوربین اسباب بازیت سلفی میگیری

رنگها رو هم کامل بلدی

سبز -ارمز-مکشی-زرد-نارنجی-آبی

هیچدوم از رنگها رو اشتباه نمی گی اگه ازت بپرسیم این اتوبوس چه رنگیه کامل می دونی 

من و باباش خیلی دوست داریم موهاش بلند بشه ولی تبسم دوست نداره هر جا دختر بچه ای با موهای بلند میبینم بهش نشون میدم و میگم ببین چقدر خانم و خوشگله ببین مامانش موهاشو شونه میکنه گیره میزنه تو هم باید بزاری مامان موهاتو شونه کنه و گیره سر بزنه فعلا کمی مشتاق شده

قایم باشک - گل یا پوچ- سنگ کاغذ قیچی رو هم بلدی بازی کنی

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

کیمیا
27 خرداد 95 9:40
خیلی بانمک و باهوشه ماشااله تبسم جون
مامان انیسا
1 تیر 95 15:01
چه خوب که با اسباب بازیات انقدر بازی میکنی آنیسا که ققط میره تو راه و ول میکنه میره