تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

روز دخترمبارک

1395/5/14 11:39
741 بازدید
اشتراک گذاری

◄بنآم خُدآیے کــــﮧ موجود لَطیفے بِنآمِ دُختَـ ــ ـر رآ آفَرید...►

0312_3.gifخداوند لبخند زددختر آفریده شد! لبخند خدا روزت مبارک روز دخترای گل مبارک0312_1.gif

 

من یه دخترم . . .
 

خالقم به نامم سوره نازل کرد . . .

 

من یه دخترم . . .

 

در تقویم روزی به نامم ثبت شده  . . . !

 

با تمام مردانگیت هیچگاه نمیتوانی بفهمی  . . .

 

رنگ صورتی برایم یک دنیاست  . . . !

 

نمیتوانی بفهمی عشق به لاک قرمز را . . . 

 

گریه کردن بدون خجالت را . . .

 

درک کردنش در توانت نیست . . . !

 

من یه دخترم . . .

 

چک نویس هیچ احساس نمیشوم . . .

 

من دخترم . . . دخترانه میخندم . . .

 

پس من را که خندان میبینی 

 

دخترم و دخترانه ناز میکنم . . .

 

دخترانه حسادت میکنم . . .

 

اری , من همان دختریم که .  . .

 

عشوه هایم تمام . . .

 

غرور مردانگیت را به باد میدهد . . . . . . .! ! ! ! ! ! ! !

زودتر به تکلم می افتد، زودتر راه می رود، زودتر به سن تکلیف می رسد... اصلا انگار دختر از همان اول عجله دارد...

گویی که اصلا برای خودش وقت ندارد، که حتی بازی هایش رنگ و بوی "جان بخشیدن" دارد، رنگ و بوی ابراز عشق و محبت به "دیگری" ...

نگاه کن چه معصومانه عروسکش را در آغوش می فشارد، گویی سالهاست طعم شیرین "مادری" را چشیده است... آری... "دختر بودن" یعنی عجله داشته باشی، برای رساندن مهر به دستان دیگران...

"دختر بودن" یعنی وقف بند بند ساقه ی وجود تو برای رشد نهال عاطفه...

"دختر بودن" یعنی از مقام ریحانه بهشتی بودن به "لتسکنوا الیها" رسیدن...

زبانکده محصل((برداشته شده از از وبلاگ آوای دلنشین))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fatemeh10
17 مرداد 95 14:49
سلام مهدیه خانم ممنون مامان با سلیقه ومهربون از عکسها کلی لذت بردم منم روز دختر رو به تبسم خانم گل تبریک میگم ممنون که اطلاع دادید عالی بود راستی چرا دیگه اینستا نیستید؟