تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

جشن تولد پنج سالگی تبسم جان

1397/8/29 19:24
2,093 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست، با شکوه ترین روز دنیا تولد توست، پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم. پنج سال از روز ميلادت گذشت. پنج سال از بهترین روزهای زندگی من خدا را شاکرم که تو را در آغوش من قرار داد، تا به پاس وجودت ميلادت را جشن بگیریم. تولدت مبارک تبسم زندگی من. پ.ن. کیک به سفارش تبسم خانوم با تم کیتی و به هنرمندی مامان مهدیه تهيه شده است. 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂 🎊🎉Happy birthday day tabasom🎊🎉

و حالا جشن تولد در مهد کودک

خاله شیرین عزیز

دوستان صمیمی تبسم مریم و ستایش

پخش کردن هدایای تولد تویط تبسم جان به دوستانش

بچه ها پر حال کیک خوردن

این هم جشن تولد پنج ستلوی تبسم جان

پسندها (6)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
5 آذر 97 15:20
تولدت مبارک پرنسسجشن