تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

کارهای تبسم در 8 ماهگی

1393/4/26 12:53
469 بازدید
اشتراک گذاری

گل ناز مامان خیلی شیطون شدی 5 ماهت که بود سینه خیز رفتن رو شروع کردی الانم حرفه ای و با سرعت بالا سینه خیز میری. دیگه کسی به گرد پات نمیرسه. کافی فقط یکی بخوابه یا دراز بکشه چنان با سرعت خودتو بهش میرسونی و از سر و کولش بالا میری. از هر جا که میبینی ارتفاع داره بالا میری. از پشتی از میز از مامان از بابا ..... خیلی باید مراقبت باشم زیره مبلا و میز میری و چنان حال می کنی که نگو.....  دیروز دیدم خودتو از میز تلویدیون بالا بردت تا مهره بابا احمد رو برداری .... مهر  رو ازت گرفتم کنترل رو براشتی ..... دیگه غیر قابل کنترل شدی شبا واسه خودم سرسری میکنی دست میزنی

وقتی هم می خوای بخوابی واسه خودت آواز می خونی  عاشق حمام و آب بازی هستی ساعتها توی حمام باشی اعتراض نمی کنی. خدا راشکر توی 8 ماهگی که بردمت بهداشت 8 کیلو شده بودی الهی شکر وزن گرفته بودی  خداراشکر

عاشق کله پاچه هستی با چه ولع دوست داری و می خوری

عاشق موبایل و کنترل و تلفن و گیره سر هستی که با دیدنشون خوتو به سرعت بهش میرسونی و توی دهنت می زاری

واسه خودت حرف میزنی ولی مامان نمی فهمه چی میگی

چند روزیه میگی :ماما    بابا    دادا      من   

وقتی گرسنه هستی میگی :ما ما

وقتی من یا بابا لباس میپوشیم  بریم بیرون می گی : من  من د د د

چند روزیه دارم باهات تمرین میکنم چهار دست و پا راه بری . 10 قدم آهسته چهار دسته و پاراه میری حوصله ات سر میره گازش رو می گیری و بدو سینه خیز میری قوربونش برم..........

دختر نازم بزرگ شو و قد بکش که تو عشق و دلیل زندگی مامان هستی دوست دارم

 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان آنیسا
26 تیر 93 13:27
عزیز دلم چقدر ناز شدی خوش به حالت مامانی دخمل من از حموم متنفره
کیمیا
1 مرداد 93 11:17
عسلم چقد نازه تو این عکس فداش بشم خدا نکنه . دخمله شما هم ناز و قشنگه