تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

دو ماهگی تبسم

1392/11/15 19:32
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تبسم زندگی من

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

لبخند

امروز بردمت دکتر تا قد و وزنت را ارزیابی کنه.خدا راشکر دکترت خیلی راضی بود. وزنت 5کیلو تمام شده بود ی و قدت هم 57 سانت.فکر کنم دختر قد بلندی بشی چون دارم سر همی شماره دو تنت می کنم. دکترت گفت از عالی هم اونطرف تره.خدا راشکر.واست اسفند دود کنم عسل مامان.قلب

الهی مادر همیشه سالم باشی و واسه مامان بخندی تا از خنده شما دله منم شاد بشه.آمینماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پانی تم
29 دی 92 21:20
سلام مامان های مهربون اگه میخواین که تولد نی نی هاتون زیبا تر بشه میتونین با استفاده از تم شخصیت های کارتونی این کارو انجام بدید پانی تم اجرا کننده تم های تولد در خدمت شماست .طراحی و اجرای تم تولد متناسب با سلیقه شما صورت می گیرد..شعار ما :کیفیت عالی رضایت مشتری شما میتونید نمونه کارهای ما رو در سایتمون ببینید راستی لباس های طرح تم تولد هم در سایت هست میتونید با کلیک بر روی هر عکس مدل لباسها یی که میخواین رو ببینید منتظرتون هستیم با تشکر مدیریت پانی تم
مینا فتوحی
7 بهمن 92 14:53
با سلام و احترام خدمت شما دوستان، من کارشناس‌ارشد گفتاردرمانی در تهران هستم. در حال حاضر پژوهشی در مورد صداسازی (غان‌وغون) کودکان زیر یک‌سال انجام می‌دهم که تا بحال در ایران انجام نشده است. ممنون می‌شوم اگر کسی را می‌شناسید که کودک زیر یک‌سال دارد، و مایل است در این پژوهش با من همکاری کند، به بنده اطلاع بدهید. پژوهش به صورت ضبط صدای کودک به مدت چند ماه خواهد بود. با تشکر فراوان. (m.fotuhi_slp@yahoo.com)