تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

نوروز 93

1393/1/2 11:18
270 بازدید
اشتراک گذاری

 

نوروزتان مبارک باد

 

نوروز 93 هم از راه رسید  و سال 92 به پایان رسید . سال پر باری برای من بود . سالی که خدا تبسم نارنین را به ما عطا کرد. پر از شور و شادی بود و در عین حال پر از استرس زردی تبسم دایمان من سالم بودن تبسم و واکسن و گوش سوراخ کردن تبسم ........همه و همه تمام شد به خوبی و شادی امید دارم که سال نو سالی پر از شادی برای من و دخترم باشد. امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
2 فروردین 93 12:12
با سلام . ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی خوشبختی ، سلامتی و عاقبت بخیری در سال جدید برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه مجازی دخترم تشریف بیارید و با عیدی ملیسا رو با گذاشتن یک یادگاری شیرین ، بهش بدید . منتظر حضور سبز شما هستیم .
mamane YaSnA
2 فروردین 93 12:20
بااجــــــــــــــــــــــــــــازه دوست جونی منـــــ** سلام دوست جونيا? واسه فرشته هاتون يک سورپزايز دارم!!!! عيد ميخواين تقويم عکس فرشتتون تو سفره7سينتون باشه؟؟؟!!! اونم چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! باکمترين قيمت و باکيفيت ترين جــــــــــــــا!!! خودتون ببينين من تعريف نميکنم!!!! این نمونه هایی از تقویمها: تم فرشته هــــــــــــــا** تم باب اسفنجی** ................................................... کلوپ من: http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=27970 یا با این شماره در واتس آپ و وایبر یا اس فقط در تماس باشید با من