تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

شیرین کاری های دخملی

1393/9/17 12:36
704 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  به همه مامانای گل.امروز می خوام از شیرین کاریهای تبسم جون واستون بگم:

totalgifs.com alfabeto-atualizurso gif gif arj44-m.jpgtotalgifs.com alfabeto-atualizurso gif gif arj44-o.jpgtotalgifs.com alfabeto-atualizurso gif gif arj44-s.jpgtotalgifs.com alfabeto-atualizurso gif gif arj44-a.jpgtotalgifs.com alfabeto-atualizurso gif gif arj44-b.jpgtotalgifs.com alfabeto-atualizurso gif gif arj44-a.jpgtotalgifs.com alfabeto-atualizurso gif gif arj44-t.jpg

دخمل یاد گرفته وقتی  کسی میاد خونمون و بعد بلند میشن تا برن خونه خودشون بدون اینکه ما ازش بخواهیم با مهمونمون خدا حافظی می کنه و دستش رو تکون می ده و بای بای می کنه.

 

وقتی بهش میگیم خوشگله بابا کیه؟  فوری دستش رو روی سینش میزاره و میگه ؟  من من من

تازه اگه کسی بگه نه منم فوری ناراحت میشه و بلندتر میگه :  من  من  من

 

بهش می گیم پیشی چی میگه؟ میگه؟ مو مو موtotalgifs.com gatinhos gif gif chat_272.gif

بهش می گیم بابا کجاست؟ دستش رو میاره بالا و میگه: دفت دفت

بهش می گیم تبسم بخند   بلند بلند می خنده ههه هه هه هه

 

روی پاهاش می ایسته و داد میزنه: من  من  من  یعنی منم هستم

 

تلفن رو بر می داره و شماره می گیره و بعد میگه: بل  عل  و بلند بلند حرف می زنهtotalgifs.com candied gif gif MG_Candied_Var48.gif

 

از میوه ها هم موز و سیب گلابی و  هندوانه و انار که نگو  خیلی دوست داره تازه انار هم دون میکنه و با دستای خودش توی دهن ما می زاره

 

تازگی ها هم آش می پزه و خودش با قاشق تو دهن ما می زاره و بعد میگه: به به به totalgifs.com sweet-babys gif gif 39.gif

 

چند وقت پیش پاش زخم شد و بهش می گفتیم تبسم اوخت کو؟ فورا پاش رو میا ورد بالا و با انگشت های قشنگش نشونمون می داد.

 

کتاب رو می گیره جلوش . بلند بلند شزوع می کنه به خواندنtotalgifs.com meninas gif gif arteirinhas (7).gif

 

بهت میگیم کلاغ پر    فوری دستت رو روی زمین می زاری و می گی : پر . . .  توتو :   پر
  . . .  تبسم :پر . .  . تبسم که پر نداره.........شروع می کنی به دست زدن
خودش خبر نداره

 

و هر کسی رو میبینه که داره میره  دستش رو به سمتش دراز می کنه و با دست بهش اشاره می کنه  که منو با خودت ببر

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامانی
18 آذر 93 11:51
چه کارای شیرینی میکنه این دخمل طلا ببوسش
سونیا مامان محمد امین جوووونی
24 آذر 93 11:19
چه لحظات شیرین و نابی رو برامون هدیه اوردن این نازنین های کوچولومامانش قدرشو بدون
مامان سمانه
14 دی 93 19:14
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جیغ میزنم از خوشحالیاااااااااااااااا اینارو فیلم بگیراااااااااااااااااااااااااااااااا قربون دستات بشم بیا دهن خاله هم انار بذار