تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

گوش سوراخ کردن

1393/2/6 15:33
298 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی بود که همسرم داشت روی مخ من کار می کرد تا گوشهای تبسم عزیزم رو سوراخ کنیم......واسم خیلی سخت بود.....دوباره گریه کردن تبسم رو ببینم....انقدر شوهرم گفت و گفت تا من تسلیم شدم ... قبلش خوب گریه هامو کردم تا اونجا گریه نکنم.....8 بهمن 92 تبسم رو به یه کلینیک کودکان بردیم ....دلم می خواست یه اتفاقی بیفته و ما بر گردیم خونه.....بالاخره دکتر دیدش و رفتیم گوشواره انتخاب کردیم و ..... من دیگه داخل نرفتم ووووو الاهی بمیرم صدای گریه اش رو بیرون شنیدم منم با دخترم گریه کردم ....... وقتی بغلش کردم آروم بود .... ولی تا چشمش به من افتاد زد زیره گریه و قتی رفت زیره سینم اول کلی غر غر کرد و بعد محکم شیر خورد فکر کنم هرچی درد کشیده رو می خواست تلافی کنه ....منم باهاش گریه می کردم  ... قوربون صدقه اش میرفتم ... کم کم خوابش برد الهی مادر بمیره برات..... ولی خدا راشکر دیگه نا آرومی نکرد و زخم گوشش  یه روزه خوب خوب شد.

         مبارکت باشه دختره گلم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

بعد از اینکه گوشهای ملوسکم رو سوراخ کردیم مامان فرزانه زحمت کشیدن و این بلوز و شلوار قشنگ رو آوردن                                                                                                            

مامان فاطمه و بابا عباس هم این سوشرت صورتی رو آوردن

 

 

و دایی داوود و دانیال هم الیزابت 200 صوتی آوردن دست همشون درد نکنه زحمت کشیدن

totalgifs.com meninas gif gif Pixelmagiameninas120.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرنیا
13 اسفند 92 19:51
مبارکت باشه عروسک ناز