تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

تعین جنسیت

1392/7/17 9:52
237 بازدید
اشتراک گذاری

منم مانند تمام مادران دیگه می خواستم بدونم که بچه درون شکمم چیه؟هرچند خیلی واسمون فرقی نداشت نه من و نه همسرم .مشغول تلفن                                                                                                  با ورود به ماه 5 رفتم واسه سونو گرافی .دکتر سونو گفت که بچه به حالت سجده است و هنوز واسه سونو زوده  باید حدس زد شاید پسر باشه.وای با چه شوغی رفتم سونو ولی چه فایده.خیلی پکر و ناراحت بودم  دو هفته بعد که رفتم مطب دکترم واسم سونو انجام داد گفت خیلی معلون نیست شاید دختر باشه. اصلا دختر یاپسر یودنش واسم مهم نبود فقط می خواستم بدونم چیه تا واسش سیسمونی بخرم.منم با خودم گفتم دیگه سونو نمی روم تا ماه هفتم .بای بای تا مشخص بشه.وقتی با همسرم واسه سونو رفتیم حسابی خرما خوردم تا تکونی بخوره و از حالت سجده بیاد بیرون. خدا راشکر با قطعیت دکتر سونو فت یه دخمله خوشششگله. چقدر خوشحال بودم قد و وزنش خوب بود این بیشتر از همه خوشحالم می کرد که بچم خوب وزن گرفته.در هفته 27  وزن دخمل ما 1100 بود .به خاطر این خوشحالی اسمم دخترمون رو تبسم گذاشتیم .تبسم زندگی من و بابایی بشه.دخمل گلم دوست دارم و عاشقتم..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)