تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

دوران بارداری من

1392/7/21 21:02
252 بازدید
اشتراک گذاری

خدارا شکر دوران بسیار عالی از بارداری را گذروندم.نه ویاری نه حالت تهوعی نه دل دردی هیچ کدوم از اینارو نداشتم.فقط ضعف می کردم و دلم می خواست بخورم از طرفی ناراحت اضافه وزنم هم بودم. من قبل از بارداری 55 کیلو بودم همین که باردار شدم وزنم شروع کرد به بالا رفتن.قیافه ام تغیری نکرد خیلی ها فکر می کردن که من پسر دارم.جالب بود که شکمم تا ماه 6 اصلا معلوم نبود که من باردارم.همین باعث شده بود بتونم تمام کارهایم رو خودم بکنم.الانم که ماه 8 هستم خیلی شکمم بزرگ نشده.خدا راشکر  اما  وزن نی نی ام خوبه ها . دکترم از روند رشد نی نی جونم خیلی راضیه.خداراشکر اصلا لک بینی و ترشح نداشتم. فقط ماه 7 بود که عفونت خفیف گرفتم اونم با آنتی بیوتیک به مدت 10 روز کاملا رفع شد . همیشه خدا راشاکرم که بدون دغدغه و ناراحتی باردار شدم و دوران راحتی را هم سپری کردم.امیدوارم تمام مادران هم دوران بارداری خوبی را سپری کنند آمین.

عینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)