تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

پیشرفتهای دخملی

1393/5/14 9:33
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یدونه مامانی دخملی خودم

تبسم جان من دخملی ریزه میزه و شیطون بلاست

3ماهش که بود شروع کرد به غلط زدن

5 ماهگی بدو بدو سینه خیز میرفت

6 ماهشم که شد جهلر دست و پا می رفت

از 7 ماهگی هم مبل یا صندلی را می گرفت و راه می رفت

الانم دیگه واسه خودش استادی شد سه سوت بلند میشه

عاشق اینه که بره و آب بازی کنه یه کیفی می کنه تو حمام

با تلفن و شماره گرفتن که نگو .................چه خنده هایی پا تلفن که نمی کنه......

سر سری می کنه دست دسی می کنه بای بای می کنه

خودشم واسه مامان و بابا عزیز میکنه تو بغلمون میشینه و هی تو چشمای ما نگاه می کنه

من ....ماما .....بابا....... من د.د.د........   من به به.......من.من.من

این جملاتی که تبسم جان در 8 ماهگی تلفظ می کنه

الانم که 9:30 صبح می باشد هنوز خوابیده

پاشم و برم به دخمل شیر بدم .....

 

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان آرشیدا
14 مرداد 93 18:20
آفرین دخمل خوشگل پیشرفتات خیلی عالیه بزنم به تخته
مامان اعظم
18 مرداد 93 11:20
ای جونمممم ؟آفرین خوشگل خاله که انقد شیرین شدی.
مامان آنیسا
18 مرداد 93 11:50
ماشالا به این دخملی زبر و زرنگ که همه کاراش و زودتر از موعدش انجام میده وای مامانی فکرکنم از اون دخترای شیطون بلا بشه ها
ساناز
19 مرداد 93 15:03
عزیزم من هفته پیش مهمون داشتم فقط دسر درست کردم از همین دستور وبم ..عالی شد کیک بستنی هم درست کردم با کیک رولتی ها اونم خوب شد دختر گلتوووووووو ببوس
مامان سمانه
23 مرداد 93 20:42
سلام عزیزم دلم برا خودتو دخملی تنگ شده بود چقدر پست گذاشتی گلم؟
مامان سمانه
23 مرداد 93 20:45
تبسم جونی چطوره خوبه؟؟ مهدیه خانوم چطورند؟خسته نباشی گلم گفتم که برا کار شوهری تو طول هفته نیستم فقط 5شنبه جمعه البته از 2 هفته دیگه اگه خدا بخواد تموم میشه ماموریتش و مثل ادما ساکن میشیم و خونه به دوش کمتر میشیم