تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

تبسم درتولد مهدیا

1393/6/12 13:12
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز تولد مهدیا دختر خاله احمد جان بود و من و تبسم رفتیم تولدParty smiley face Party smiley face

از بس اونجا بچه بود و هر کدوم مشغوله شیطنت بودند نتونستم عکس بگیرم Party smiley face Party smiley face

تبسم خانم هم طبق معمول مشغول شیطنت و نگاه کردن و بازی کردن با محیط اطرافش بود . در کل خیلی خوش گذشت.            

من و تبسم یه یلوز و شلوارک قرمز رنگ به مهدیا جون هدیه دادیم.

بعد از بریدن و کیک و دادن هدایا عصرونه سالاد الویه خوردیم.        

 

بعد هم رفتیم خونه دایی جون رسول واسه دیدنش و یه کادو هم یادگاری واسشون بردیم از اینجا دیگه عکس دارم

totalgifs.com barrinhas gif gif ivy_bar37.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif ivy_bar37.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif ivy_bar37.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif ivy_bar37.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif ivy_bar37.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif ivy_bar37.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif ivy_bar37.gifتبسم هم طبق معمول خونه دایی جون مشغوله شیطنت و بازی کردن..................

همبشه دخترم شاد باشیtotalgifs.com avatar gif gif 68.gif

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آنیسا
13 شهریور 93 10:03
معلومه حسابی خوش گذشته وروجک
فایضه مامانه عسل
14 شهریور 93 22:23
خصوصی؟
دختر آسموني
17 شهریور 93 9:41
تبسم جيگررررررررررررررررر.
مامان هلیا
18 شهریور 93 8:50
عزیزم ماشالله چه وروجک شدی همیشه سلامت باشی قشنگم
مامان سمانه
19 شهریور 93 21:33
سلام عزیزم هوووووووووووووووووووورا من اومدم ممنون از این همه لطفت عزیزم دختری خوبه؟؟؟ بهت خوش میگذره بدون من؟؟؟؟؟؟؟ خداروشکر که به شادی و خوبی بوده روزگارت دلم برات تنگ شده بود برا عروس خوشگلمم همینطور مامانتون خوبند؟؟؟
مامان سمانه
19 شهریور 93 21:36
عکسای اتلیه که هنوز نزاشتیشون؟؟؟