تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

روز عرفه

1392/7/23 20:02
256 بازدید
اشتراک گذاری

روز عرفه روز بندگی و نیایش بر تمام نیایشگران مبارک باد.

من امسال به خاطر اینکه باردار بودم نتونستم جایی برم و با تلویزیون مراسم دعای عرفه را بجا آوردم. البته این اولین سالی بود که با تبسم جانم دعا را خوندم.فکر کنم تبسم اون موقع خواب بود چون زیاد تکون نمی خورد. خواب

مامانش به قوربونش بره بچم خیلی آروم و ساکتهساکت

واقعا دلم میخواد ببینمش بو بکشمش بغلش کنم ببوسمشقلب

تا اون روز خیلی نموندهاوه

منتظرم باش  تبسم زندگی امهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساره
24 مهر 92 10:37
خب خانومی چیزی نمونده نینیت رو تو بغل بگیری... فقط یادت باشه که نهایت استفادرو ببر و تا میتونی بخواب که تا مدتها شب بیداری داری و نگهبانی شروع میشه واینکه روزهای مادری همش زیباست ولی اون چند روز اول واقعا به یاد موندنیه از دستش نده که بعدا بد جوری دلتنگ میشی مثل من
میم مثل مادر
25 مهر 92 11:24
سلام من هم مانند شما جنین بسیار کوچکی دارم.خوشحال میشم که این دوران را با دوستان شبیه به خود بگذرونم.اگر تمایل به تبادل لینک داشتید منتظر حضور گرمتون هستم.