تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

توصیه ای خواهرانه

1392/7/21 21:07
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانای عزیز.

من اوایل بارداری از زایمان طبیعی می ترسیدم و دکتری را انتخاب کردم که  میل خودم بزاره. از هفته 18 بارداری در کلاس های زایمان شرکت کردم.خانم قاسمی عزیز مامای بخش کلاسهای بارداری بیمارستان سینا هستند.خانم خوش اخلاق و مهربان.خیلی خوشحالم که توی این کلاسها شرکت کردم. دیدگاه من رو نسبت به زایمان طبیعی تغییر داد.و اگه خدا بخواهد دوست دارم زایمانی طبیعی داشته باشم. از همه مادران هم می خواهم که چشم و گوش  بسته تن به سزارین ندهند و نسبت به زایمان و درد های زایمان و روشهای کاهش  درد تحقیق کنند و آگاهانه تصمیم بگیرند.من الان هفته 34 بارداری هستم.به امید خدا خاطرات زایمانم را خواهم نوشت.هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)