تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

اندر احوالات شما در 7 ماهگی

1393/4/4 20:21
1,978 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . این پست رو واسه دختر نازم می نویسم تا وقتی بزرگ شد بدونه 7 ماهش که بوده چی می خورده چی کار می کرده. تقدیم با عشق به دخترم

این عکس شماست در 7 ماهگی

niniweblog.com

همیشه دوست داشتی به پهلو بخوابی ولی من صاف می خوابوندمت

niniweblog.com

عاشق باب اسفنجی بودی

niniweblog.com

با این عروسکت انس بیشتری داشتی

niniweblog.com

اینم پماد ها و لوسیونهای هست که واست استفاده می کردم

niniweblog.com

داروهایی که تا به حال مصرف کردی

niniweblog.com

ویتامین آ.د و قطره آهن با مسواک انگشتی بعد از خوردن قطره آهن واست می زدم

niniweblog.com

وقتی به دنیا اومدی پوشک مای بیبی واست استفاده می کردم تا 3 ماهگی بعد ماما گاهی هم مولفیکس

niniweblog.com

شیشه های شیرت پستونک هات که اصلا نخوردی

niniweblog.com

اینم داروهای عطاری که تو سیسمونیت بوده که من بیشتر بهت خاکشیر می دادم خیلی هم دوست داشتی

niniweblog.com

اینم دشک تعویض شما

niniweblog.com

اینم ست دشک و پشتی شما

niniweblog.com

اینم یه دشک دیگه واسه وقتی که از حمام میومدی و خشکت می کردم

niniweblog.com

اینم نمای کلی اتاقت در حقیقت تزیین سیسمونیت هم بوده

niniweblog.com

پیشبند هات که اون قرمزه واسه قطره آهنت بود

niniweblog.com

زمانی که واکسنت رو میزدی هر 4 ساعت قطره استامینفن بهت می دادم و 12 ساعت اول کمپرس آب سرد 12 ساعت دوم حوله داغ روی جای واکسنت می زاشتم و درجه تبت رو اندازه می گرفتم عزیزم

niniweblog.com

شما شیره خودمو می خوردی اسلا شیر خشک نخوردی.6 ماهت که تمام شد واست سرلاک با طعم موز خریدیم اوابل دوست داشتی اما دیگه نخوردی.بیسکویت مادر روغن زیتون و آرد برنج که خودم درست کردم

niniweblog.com

قابلمه ای که واست به می پختم

niniweblog.com

وان خرسیت که عاشقش بودی و توش آب بازی می  کردی

niniweblog.com

اینم وسایل حمامت شامپو ویشکا لیف و صابون گلیسیرینه فیروز

niniweblog.com

اینم ورودی دری اتاقت که تزیین سیسمونیت هم بود

niniweblog.com

اینم شاسی عکست که خودم واست درست کردم و اسمت رو واست درست کردم

niniweblog.com

اینم دوچرخه شما واسه وفتی بزرگتر شدی

niniweblog.com

اینم یه نمای دیگه از اطاقت. دخملم بزرگ بشه با اسباب بازی هاش بازی کنه.........

niniweblog.com

اینم رو تختی تخت شما. کلی گشتم تا این روتختی زیبا را واسه شما خریدم

niniweblog.com

بااین اسباب بازی ها بیشتر بازی می کردی مخصوصا جق جق

niniweblog.com

از بین غدا هایی که واست می پختم سوپ الویه حریره دوست داشتی .

niniweblog.com

اینم ظرف هایی که واست غدا میریختم و شما نوش جان می کردی

niniweblog.com

اینم شاطره وقتی دلت درد میکرد و خرخاسک واسه وقتی اسهال می گرفتی

niniweblog.com

کریر و کیف وسایل شما گله من/////////

niniweblog.com

اینم ست بشقاب شما با تم باب اسفنجی که من هنوز استفاده نکردم

niniweblog.com

اینم ست قابلمه که من استفاده نکردم

niniweblog.com

اینم فلاسک شما و آبمیوه گیری و ظرف غدا

niniweblog.com

آب سیب هم واست می گرفتم که دوست داری

اینم از غدا های که در هفت ماهگی نوش جان می کردی.

 

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان آرشیدا
5 تیر 93 12:19
آفرین مامان با سلیقهحتما تبسم جون وقتی بزرگ شه خیلی خوشحال میشه ممنون عزیزم
سپیده
6 تیر 93 17:23
سلام خانم. منتظر عکسهای بافتنی هستم. اگه دوست داشتید قفل راست کلیک رو بردارید تا عکسهای سیسمونی هم ثبت کنم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
7 تیر 93 14:37
خیلی پست جالبی بود . مفصل مقصل بودن کم کاست
سحر
12 تیر 93 12:19