تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

اولین آسیابها

1393/11/15 20:11
1,207 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره مرواریدهای درشت آسیا هم در صدف زیبای دهان کوچک شیرین دخترکم رونمایی کردند!❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

بدغذایی ، بهانه جویی و انگشتهایی که غالب اوقات در قسمت عقب دهان در حال جویده شدن بودند ..نشان از رویش دندانهای نهم و دهم داشت و نهایتا لمس جسمی سخت در لثه های نرم و نازک ملوسکم در فک بالا این حدس را به یقین تبدیل کرد..

و حالا با رویش اولین دندانهای جونده می توان امید داشت که نخودی کوچولوی من از طعم یکنواخت و تکراری غذاهای میکس شده خلاص شود و کم کم بتواند همراه بقیه اعضای خانواده از غذای سفره بخورد و بر تنوع غذاییش افزوده شود..

 

خیلی واسم جالب بود دندون نیش دخملی هنوز در نیومده آسیابهش رشد کردن منم منتظره آسیابهاش نبودم متوجه نشدم تا رفتم خونه مامانم

مامان خودم متوجه شد فکر کنم همزمان با هم دندون های نهم و دهمش در آمدن

مبارکت باشه خانوم گله من 11 بهمن 93 (تاریخ رویش اولین آسیابها)

http://zibasaz.niniweblog.com/

مبارکت باشه خانم گله مامان

 

پسندها (6)

نظرات (5)

مامانی تبسم
16 بهمن 93 10:02
عزیزدلم مبارکت باشه امیدوارم که اذیت نشی و راحت مرواریدهای قشنگت بیرون بیاد انشاالله به سلامتی ممنونم سلامت باشی
مينا مامان اميرعلي
19 بهمن 93 13:24
مباركه عسل خانوووووم خوش بحالت... ني ني من هنوز دندون نداره
♥ایدا♥
19 بهمن 93 21:12
چه دختره نازی دارین وخوشگل به منم سربزنید خوش حال میشم اپم
کیمیا
21 بهمن 93 9:58
عزیزززززم مبارکه ایشااله
مامان
21 بهمن 93 16:58
مبارک باشه عزیزمانشاالله که بقیه مرواریدای قشنگت هم به زودی در بیان