تبسم جانتبسم جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

تبســـــــــم زندگی

این روزها

1393/12/5 15:14
1,841 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کل همیشه بهار مامانی

دختر نازه خودم

این پست رو می زارم تا بدونی که چه کارا توی این روزهای آخر سال 93 انجام میدی

این روزها چون هوا سرد شده کمتر بیرون میریم و بیشتر توی خونه هستیم یا می برمت خونه بابا عباس یا مامان فرزانه با علی و عمه زهرا حسابی سر گرم هستی

مرتب می گی دد . دد  . دد

وقتی هم کلید  دد گفتنت روشن میشه مگه به راحتی خاموش میشه

خودت میری سر کمد لباست و یه لباس ازش بیرون می کشی و میاری نشونم میدی و میگی: دد دد

منم میبرمت پایین.......... چکار کنم هوا سره می ترسم مریض بشی

هر وقت هم حوصله داشته باشم یه کیک خوشمزه واسه شما و بابا احمد درست میکنم البته شما بیشتر تزیینات روش مخصوصا اسمارتیزش رو دوست داری

زبرا کیک به هنرمندی مامان مهدیه

دارم  وست یه تقویم درست می کنم با عکس خودت

البته هنوز یه عکس جدید و قشنگ ازت نگرفتم هر وقت درست شد توی وبلاگت می زارم اینم یه تقویم 94 واسه مامانایی که به دنباله تقویم واسه نی نی هاشون هستن

 

فیلم های تولدت رو هنوز میکس نکردم خونه تکونی خونه هم مونده

خیلی کار دارم شما هم بیشتر مشغول خونه به هم ریختن هستی تا خونه مرتب کردن

یه روز که داشتم کابینت آشپزخونه را مرتب میکردم دیدم همه وسایل کابینت کف سالن به دست مبارک شما پهن شده و با یه قیافه حق به جانبی به من نگاه می کنی

 

این روزها روزهای خونه تکونی و خرید عیده داره بوی عید میاد اسفند هم دیگه تمام شد و به انتهای 93 رسیدیم سال 93 واسه من وتو خوب بود شکر خدا

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامانی تبسم
5 اسفند 93 20:54
ماشاالله به مامان هنرمند خدا قوت واسه خونه تکونی خدا رو شکر سال 93 خوبی داشتید انشاالله سال دیگه پربارتر از امسال برایتان باشد دخمل منم عاشق ددر هست و وقتی هم ددر هستیم مرتب میگه ددر
مامان زهرا کوچولو
5 اسفند 93 23:06
خوش به حال تبسم جون چه مامان هنرمندی داره از یه طرف کیک و از یه طرف فتوشاپو و از طرف دیگه میکس. واقعا خسته نباشی مهدیه خانم عزیز شماره مطب خانم دکتر 32648900
ميناجلالي
6 اسفند 93 11:09
اشكالي نداره ماماني...شايد به نظر من ريختن وسايل كابينت رو زمين يه جور كمك به شما تو خونه تكونيه ديجه
♥ایدا♥
6 اسفند 93 14:17
وای قربون این دختر خوشگل ناز بشم که انقدر نازه به منم سربزنید خوش حال میشم اگه با لینک کردن موافقید خبرم کنید
مامان عطرین
7 اسفند 93 17:16
افرین چه کیک خوشگلی نوش جان تبسم جان
♥ایدا♥
9 اسفند 93 13:16
چه دختر خوشگلی ممنون بابت حظورتون و نظر خوبتون خوش حال شدم موفق پیروز باشید
♥ایدا♥
9 اسفند 93 13:17
شما لینک شدید دخمل خوشگلتو ببوس
دختر آسمونی
10 اسفند 93 13:39
آفرین مامان مهدیه هنرمند. چه کیک خوشگلی. دلم خواست.
مامان نفیسه
12 اسفند 93 9:08
به به کیک خوشکل
فائزه
17 اسفند 93 9:17
خوش بحالت تبسم جونی....چه مامان هنرمندی داری طراحی هاتون عالیه